در چله انقلاب مرغک کانون بر فراز آسمان هیدج به پرواز در آمد

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 29 مین کتابخانه کودک و نوجوان در شهر هیدج بصورت کتابخانه سیار آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، در آیین افتتاح کتابخانه که با حضور شهردار و شورای شهر، رییس کتابخانه عمومی هیدج  و سایر مسوولان شهر برگزار شد. مدیرکل کانون پرورش فکری استان با تبیین اهداف راه اندازی کتابخانه سیار در این منطقه اظهار داشت: این کتابخانه در راستای توسعه عدالت فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و همچنین ارتباط موثر با مدارس منطقه فعالیت خواهد کرد.

 وی ابراز داشت با حرکت این کتابخانه در هیدج  و مناطق روستایی این منطقه کودکان و نوجوانان عزیز هیدج بتوانند از برنامه­ ها و محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره­ مند شده و درمسابقات و جشنواره­ های علمی و فرهنگی و هنری ملی و بین المللی کانون پرورش فکری شرکت کنند. 

محمد نقی صالحی گفت: این کتابخانه با اختصاص چهارهزار جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان و یک خودرو کتابرسان از محل اعتبارات استانی و ملی با همکاری شهرداری و شورای شهر هیدج راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =