استقبال مخاطبان از غرفه کانون در نمایشگاه دستاورد های انقلاب مازندران 

با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی استان مازندران، غرفه دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

  به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران،  غرفه‌های  دستاورد ادارات کل استان مازندران  در نمایشگاه 40 سالگی انقلاب اسلامی،  واقع در اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی مازندران با حضور استاندار مازندران، فرماندار ساری، مدیران کل دستگاه‌ها  و مردم آغاز به کار نمود.
بر همین اساس کانون پرورش فکری مازندران نیز با غرفه نمایشگاهی آثار اعضا و دستاوردهای کانون و غرفه اجرای نمایش عروسکی در این نمایشگاه فعالیت دارد که همه روزه علاقه‌مندان متعددی از عموم مردم، دانش آموزان، کارکنان نهادها و دستگاه دولتی و خصوصی از آن بازدید می نمایند.
این درحالی ست که غرفه کانون پرورش فکری با حضور مراجعه کنندگان متعددی از اقشار مختلف به خصوص دانش آموزان مواجه شده است.
مربیان کانون نیز در این غرفه با معرفی برنامه‌ ها و دستاوردهای کانون، بازید کنندگان را با اهداف  این  دستگاه فرهنگی آشنا می نمایند.
علاقه‌مندان می توانند همه روزه در ساعات 8 تا 12 و 16 تا 18 از نمایشگاه کانون واقع در میدان امام، نمایشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  دیدن نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =