نشست معرفی شعر پس از انقلاب در کانون ایلام برگزار شد

درنشست مشترک اعضا و مربیان انجمن شعر و داستان کانون ایلام ،ضمن نقد آثار بچه ها،شعر پس از انقلاب نیز به اعضا معرفی شد .در این نشست جلیل صفربیگی به عنوان مهمان حضور داشت و برای بچه ها صحبت کرد و شعر خواند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ، با حضور تعدادی از نوجوانان علاقه مند و شاعران و نویسندگان نوجوان نشست مشترک انجمن داستان و شعر کانون ایلام با معرفی شعر پس از انقلاب در مرکز فرهنگی هنری شماره یک برگزار شد.
 در این نشست جلیل صفربیگی شاعر  و معاون فرهنگی کانون استان، ملوک هاشمی کارشناس مسئول فرهنگی؛هنری و ادبی، فرحناز چولکی کارشناس مکاتبه ای،حاتمی کارشناس ادبی،طیبه کرمیان و معصومه سهیل بیگی مربیان ادبی و مربیان مرکز شماره یک حضور داشتند.
در این نشست اعضا و همکاران به شعرخوانی پرداختند و استاد جلیل صفربیگی به عنوان مهمان ویژه به بررسی و نقد شعر اعضا و صحبت درخصوص شعر و ادبیات شعری پرداخت.
ایشان ضمن سپاس از همکاران بخش ادبی در برگزاری انجمن های شعر و داستان بر مطالعه و تفکر تاکید و توصیه نمود.
وی با اشاره به اهمیت مطالعه در تقویت شعر و داستان اعضا گفت:
کتاب های مناسب و خواندنی زیادی در کانون وجود دارد و ضروری است که اعضا در مطالعه ی این کتاب ها غفلت نکنند و دانش تخصصی خود در حوزه های شعر و داستان را بالا ببرند.
صفربیگی در ادامه ی جلسه چند شعر فی البداهه و نیز اشعاری از مجموعه ی شعر نوجوان شان (دبستان ترانه) خواند.
هاشمی و چولکی نیز از حضور فعال اعضا و تلاش مربیان تشکر کردند.
بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =