رونمایی از تندیس چهل بانوی فاطمی و انقلابی در مرکز شماره ۲ کانون مشکین‌شهر

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه، از چهل تندیس سفالین بانوی فاطمی و انقلابی با حضور زعفر احدزاده مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل، پرویز صابری رئیس انجمن شعر و ادب بسیج هنرمندان شهرستان، جمعی از نویسندگان، میهمانان، اعضا و مربیان کانون رونمایی شد.

این برنامه باهدف معرفی بانوان انقلابی، ایثارگر و ازجان‌گذشته انقلاب ۱۳۵۷ بود. به همین مناسبت در پانلی محبوبه دانش آشتیانی به‌عنوان اولین بانوی شهید انقلابی به همراه تصویر او معرفی و اسامی بانوان شهید انقلابی و فاطمی بر روی چهل گل لاله در کنار تندیس سفالین نوشته‌شده بود.

در این مراسم لیلا مستعلی زاده مربی مسئول مرکز، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نرگس پورعلی مربی هنری و معصومه رحیم زاده مربی فرهنگی مرکز به جهت آماده‌سازی تندیس‌های سفالین، هدف از اجرای این برنامه را معرفی بانوان انقلاب اسلامی دانسته و خاطرنشان کرد: جهت ارج نهادن به ارزش والای زنان در عرصه جنگ و دفاع از میهن ضروری است که این چهره‌ها به نسل‌های امروزی در قالب تندیس معرفی و به‌صورت نمادین و فعالیتی ماندگار ثبت شود.

بر اساس این گزارش، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان از زحمات مربی مسئول و مربیان مرکز ۲ کانون مشکین‌شهر به جهت برگزاری ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، از دانیال ایمانی، طاها کریمی و نیکا اصغری به‌عنوان برگزیدگان مسابقه دوسالانه هنرهای تجسمی در بخش سفال و نرگس پورعلی مربی هنری با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر کرد.

همچنین از راضیه قربانزاده، مربی ادبی مرکز نیز به جهت برگزاری اولین نشست انجمن ادبی با لوح یادبود و هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =