دانش آموزان سیستان و بلوچستانی همچنان مهمان ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در کانون پرورش فکری هستند(بخش دوم)

مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با حضور در مدارس جشن سالگرد پیروزی انقلاب را همراه با دانش آموزان برگزار می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، دانش آموزان همچنان مهمان ویژه برنامه‌های دهه‌ی فجر کانون هستند.

در جشن فرهنگی مراکز فرهنگی هنری کانون برای دانش آموزان فعالیت‌هایی نظیر سرود، شعر خوانی، نمایش خلاق، قصه گویی، نمایش فیلم، معرفی وقایع و ایام و پرواز بادبادک‌ها اجرا می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های نقاشی و سفال از دیگر ویژه برنامه‌های مربیان کانون برای کودکان و نوجوانان است که همه‌ی این فعالیت‌ها با رویکرد انقلاب و معرفی آن صورت می‌گیرد.

اجرای مسابقه و انجام بازی‌های بومی و محلی دو فعالیت دیگر هستند که مورد استقبال دانش آموزان پر انرژی مدرسه‌ها قرار گرفته و رقابتی دیدنی در بین آنان به وجود آورده است.

بازدید از نمایشگاه‌های آثار مربیان و اعضا هم برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است و آنان با حضور در مراکز هنرنمایی دوستان خود را می‌بینند.

مراکز فرهنگی هنری هیرمند، هامون، کُنارک، سرباز، سراوان، زَهَک، دلگان، بمپور، نیمروز و شماره‌ی یک و دو ایرانشهر از دیگر مراکزی بودند که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مهمان یا میزبان دانش آموزان بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =