روایت انقلاب از زبان یک مادربزرگ انقلابی در مرکز یک بجنورد

درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرات انقلاب از زبان یک مادربزرگ انقلابی، در محل مرکز یک شهرستان بجنورد، برای نوجوانان روایت شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، به مناسبت ایام الله دهه فجر، مراسم خاطره گویی انقلاب از زبان یک مادربزرگ انقلابی، با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با آرمانهای انقلاب در محل مرکز یک کانون بجنورد برگزار شد .

مهمان ویژه این مراسم" پروین رنجبریان"از بانوان انقلابی در دوران ستم‌شاهی، با اشاره به دوران انقلاب در بجنورد و تحرکات آن سالها توسط نوجوانان و جوانان انقلابی شهر، خاطر نشان کرد: اسلام دینی است که ذلت نمی پذیرد و ما این را از شعائر امام حسین (ع) در روز عاشورا یاد گرفته ایم.

رنجبریان، در این مراسم به دوران نوجوانی و فعالیت های دوران دبیرستان خود اشاره کرده و گفت: انقلاب را تا به امروز جوانان دیروز ما نگه‌داشته اند و اکنون که درخت انقلاب تنومند شده است حال امید ما به شماست و سنگر شما مدارس و کلاس درستان است

وی ادامه داد اعتقادات و التزام های دینی و پشتیبانی از ولایت فقیه در کنار درس خواندن‌هایتان باعث رشد فکری و علمی خواهد شد و در آینده مسئولیت های سنگین و مهمی خواهید داشت .

از دیگر برنامه های اجرا شده در حاشیه این مراسم، برگزاری کارگاه کاردستی و ساخت اریگامی کبوتر و کارگاه هنری بوددر پایان اعضا به منظور ثبت خاطره ای سبز در تقویم انقلاب عکس یادگاری با یکدیگر گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =