نگارخانه و سالن نمایش مرکز دیلم به بهره برداری رسید

سالن نمایش مرکز دیلم با حضور استاندار ، نماینده مجلس ، مدیر کل کانون استان و جمعی از مسﺌولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، صبح امروز 21 بهمن ماه 1397 هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛ دریچه ای تازه از فعالیت های هنری به روی اعضاء و مربیان مرکز فرهنگی هنری دیلم گشوده شد ؛ در آیین افتتاحیه سالن نمایش مرکز دیلم که با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس دهم  برگزار شد ، زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد فجر انقلاب گفت:بدون تردید حمایت های مسﺌولین و دانش و توانایی مربیان رمز مانایی کانون پرورش فکری خواهد بود.

وی در ادامه به تشریح روند ساخت و شکل گیری این نگارخانه و سالن نمایش طی دو سال پرداخت و افزود : تجهیز ، توسعه و به روز کردن مراکز کانون پرورش فکری و همچنین برگزاری دوره های تخصصی و آموزشی برای مربیان گامی درجهت پویایی و توانمند سازی آنان است.

بر همین اساس سالن نمایش  و نگارخانه  مرکز دیلم  دارای 260 متر زیربنا  با اعتباری بالغ بر  1 میلیارد تومان و با ظرفیت 180 نفر احداث شده است.

 گفتنی است:  این سالن مجهز به سیستم نور، صوتی و تصویری و سرمایشی و گرمایشی است.

لازم به ذکر است: این مراسم با اجرای برنامه های جذاب و متنوع ، شامل نقالی ، خوانش سرود و تقدیر از دو عضو کودک و نوجوان مرکز دیلم که در مسابقات نقاشی بین المللی بلاروس موفق به کسب مدال و دیپلم افتخار شده همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =