کد خبر: 285989
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
مهرواره نقاشی «رنگینه‌های افتخار» در کانون بشرویه

هم‌زمان با روزهای مبارک فجر و پیروزی، مرکز فرهنگی هنری بشرویه مهرواره نقاشی «رنگینه‌های افتخار» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، هم‌زمان با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهرواره نقاشی «رنگینه‌های افتخار» با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و مسئولان ارشد شهرستان بشرویه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این مهرواره  اعضای شرکت کننده با موضوعاتی از جمله؛  «پرچم ایران، بازگشت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب»  به صورت گروهی نقاشی کشیدند.

در همین حال علی‌رضا زمان‌زاده فرماندار بشرویه با همراهی جمعی از مسئولان ارشد این شهرستان، میهمان جمع کودکان و نوجوانان شدند و از دیگر کارگاه‌هایی که در حال برگزاری بود بازدید کردند.

جمعی دیگر از اعضای شرکت کننده در کارگاه سفالگری «دست‌های پرتوان» به ساخت ماکت‌های گِلی با موضوع انقلاب پرداختند و گروهی دیگر از شرکت کنندگان در کارگاه ادبی «چلچراغ بهمن» با موضوع (انقلاب اسلامی و زندگی فاطمی) متون  ادبی نوشتند و آثار خود را برای مسئولان و دوستان خود قرائت کردند.

اجرای نمایش صحنه‌ای  «شاه فراری شده ...»، اجرای نمایش عروسکی «یک حرف و دو حرف» از دیگر بخش‌های این مهرواره بود که در مرکز فرهنگی هنری بشرویه برگزار شد و مورد استقبال اعضا و مسئولان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =