جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در جایگاه کانون تهران برگزار شد

کانون استان تهران همچون سال‌های گذشته با برپایی جایگاهی در مسیر راهپیمایی بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، میزبان کودکان و نوجوانانی بود که همراه والدینشان آمده بودند تا درس وحدت و همبستگی بیاموزند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کانون استان همراه و همگام با مردم آگاه و سرافراز ایران، با برپایی پایگاهی در مسیر راهپیمایی و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری پذیرای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های حاضر در مسیر راهپیمایی بود.

بنابراین گزارش، در این جایگاه که در چهارراه ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک دانشجو مستقر بود، حسن صفدریان و سعیده عزیزیان معاونان اداری مالی و فرهنگی کانون استان نیز حضورداشته و شاهد حضور پرشور کودکان و نوجوانان در این پایگاه بودند.

بر همین اساس صادق کیانی و ساغر لطفی نژاد مجریان این برنامه با همراهی عروسک شادی که رویا بهادری آن را عروسک‌گردانی می‌کرد، با اجرای برنامه‌هایی شاد و مفرح، کودکان را با مفاهیم ارزشمند اتحاد و همبستگی، وحدت و همدلی آشنا کردند.  

برگزاری مسابقه واژه‌های انقلابی، مسابقه سرودخوانی دسته‌جمعی کودکان و اجرای نقالی با هنرمندی عضو نوجوان مریم محمودی از دیگر برنامه‌های این روز بود.

همچنین اعضای نوجوان مرکز شماره ۲ کانون استان با اجرای سرود «خاک مهرآیین» در فواصل برنامه حال و هوایی خاص به فضا بخشیدند و لحظاتی پرشور را آفریدند. سرپرستی این گروه سرود بر عهده لیلا افسری مربی مسئول مرکز ۲ تهران بود.

گفتنی است مردم با نگارش دلنوشته و احساس خود از شرکت در جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی بر روی بنر سفیدی که در بخشی از جایگاه کانون نصب‌شده بود، به کودکان خود درس مهر و وفاداری آموختند.

جایگاه کانون استان تهران در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۲ میزبان حضور پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌های حاضر در مسیر راهپیمایی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =