حضور پرشور اعضا و مربیان کانون استان سمنان در راه‌پیمایی ۲۲بهمن

اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راه‌پیمایی ۲۲ بهمن، چهل سالگی انقلاب را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، سرپرست، کارشناسان، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حمایت همیشگی خود را از امام(ره)، شهیدان، ولایت فقیه و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، به‌منظور آشنایی غیر مستقیم مخاطبان کودک و نوجوان با انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های آن، ایستگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به‌همت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری و کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار و با استقبال آنها روبرو شد.

گفتنی است؛ کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر شهرستان سمنان به پیشنهاد کانون پرورش فکری که در ایام‌الله دهه‌ی فجر به برگزاری مسابقه‌ی کاردستی با عنوان «بوی گل لاله» اقدام کرده‌بود، دست‌سازه‌های کودکان و نوجوانان را در کتابخانه سیار کانون پرورش فکری مسقر در مسیر راهپیمایی جمع‌آوری کرد و با برپایی ایستگاه نقاشی پذیرای صدها کودک و نوجوانی بود که به اتفاق والدین خود با موضوع دهه‌ی فجر، صحنه‌هایی از تاریخ انقلاب را به تصویر کشیدند.

در شهرستان دامغان و میامی نیز مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار با برپایی ایستگاه نقاشی و مسابقه دارت ویژه کودکان و نوجوانان، آنها را ضمن آشنایی با فعالیت‌های کانون پرورش فکری به کشیدن تصویرهایی ماندگار از صحنه‌های حضور حماسی مردم در انقلاب ۱۳۵۷ تشویق کردند.

گفتنی است؛ ایستگاه ادبی با عنوان «من برای جاودانگی انقلاب می‌نویسم» به‌همت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون سرخه، برگزار و با استقبال مسئولان و والدین روبرو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =