کد خبر: 286024
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
بازدید 436
ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان قزوین

دهه فجر امسال، در مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوعی همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، امسال هم بچه‌های استان را از برنامه‌های متنوع و پرنشاط دهه فجر بهره‌مند کردند.

مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره یک، در 13 بهمن 97، با حضور 32 دانش‌آموز مدرسه ابتدایی فاطمیه فعالیت‌های کارگاه ادبی انقلابی، کارگاه کاردستی‌های دهه فجر، نمایش فیلم، هم‌‍خوانی شعارها و سرودهای انقلابی و بازدید از نمایشگاه کتابهای انقلاب با عنوان آیینه انقلاب را انجام داد.

در روز 15 بهمن ماه 97، شمار 29 نفر از دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی دبستان علامه اقبال در قالب طرح کانون مدرسه به اجرای نقاشی گروهی(نقاشی روی پارچه) با موضوع ورود امام خمینی به میهن در سال 57 پرداختند. ساخت کاردستی گل لاله به عنوان نماد شهیدان، نمایش فیلم، هم‌خوانی سرودهای انقلابی و بازدید از نمایشگاه کتاب‌های انقلاب فعالیت‌های دیگر این برنامه بود.

در روز17 بهمن دانش آموزان پایه ششم ابتدایی دبستان دخترانه بنت الهدی با ساخت نشریه دیواری با موضوع شخصیت‌های بزرگ انقلاب، معرفی وقایع و ایام، نمایش فیلم، هم‌خوانی سرودهای انقلاب، بازدید از نمایشگاه کتاب‌های انقلاب با عنوان آیینه انقلاب با برنامه‌های دهه فجر کانون همراه شدند.

همچنین اجرای سرود «چهلمین بهار» توسط دانش آموزان، قصه گویی، کارگاه ساخت کاردستی کبوتر و گل لاله با کاغذهای رنگی، کارگاه نقاشی با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر فعالیت‌های این مرکز در روزهای دهه فجر بود.

مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی هم با برپایی نمایشگاه کتاب انقلاب و نمایشگاه نشریه دیواری بهار آزادی، کارگاه نقاشی گروهی، کارگاه کاردستی و اهدای جایزه به اعضای فعال مرکز، دهه فجر را گرامی داشت.

برنامه‌های دهه فجر این مرکز موردتوجه مسوولان این شهر قرار گرفت و «محمد یاوری» رییس شورای شهر و«زینب شریفی» فرمانده بسیج حوزه خواهران بخش بشاریات از جمله بازدید کنندگان این برنامه‌ها بودند.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری آوج هم در دهه مبارک فجر در یک برنامه مشارکتی با طرح کمپین درخت‌کاری، با همکاری اعضا، به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی،40 بذر فجرانه در گلدان کاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =