کارناوال شادی کانون

شادی‌پیمایی عروسک‌ها توسط مربیان و اعضای کانون خراسان رضوی در مسیر راهپیمایی۲۲ بهمن‌ خاطره خوش دهه شصت را برای شرکت‌کنندگان زنده کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، حضور باشکوه عروسک‌های بزرگ نوستالژیک دهه شصت کانون در میان مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ شور و نشاط تازه‌ای ایجاد کرد.

براساس این گزارش، در این شادپیمایی که با همت مربیان و اعضای مراکز کانون مشهد برگزار شد، عروسک‌های بزرگ «هادی، هدی و آقابابا» به عنوان نماد انسان‌های نیک‌کردار و عروسک‌های «چاق و لاغر» به عنوان نمادی از انسان‌های بدکردار به اجرای نمایش پرداختند و اعضای کانون با در دست داشتن پرچم ایران و مرغک کانون به همراه عروسک‌ها با خواندن سرودهای شاد انقلابی، مردم را به اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی دعوت کردند.  

ایجاد فضایی شاد، تاثیرگذار و ماندگار در کنار انتقال مفاهیمی چون اتحاد، وفاداری و همبستگی از اهداف این شادپیمایی بود و در پی اجرای موفقیت‌آمیز آن در راهپیمایی ۲۲ بهمن و بنابر استقبال عمومی قرار است این شادپیمایی تا فروردین ۱۳۹۸ در مناطق مختلف شهر مشهد به اجرا در ‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =