مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه: به کودکان خوب‌زیستن را بیاموزیم

 در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه در رابطه با فعالیت‌های کانون در مناطق زلزله‌زده و همچنین در مناطق کم‌برخوردار فرهنگی گفت‌وگو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با حجت الاسلام‌والمسلمین "عبداله عزیزی"، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که صبح امروز سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ و در دفتر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد استانداری کرمانشاه برگزار شد، مدیرکل کانون پرورش فکری استان ضمن تشریح فعالیت‌های کلان فرهنگی کانون در چندماهه اخیر، به بیان برنامه‌های ویژه کانون این استان برای مناطق زلزله‌زده و همچنین مناطق کم‌برخوردار فرهنگی پرداخت.

حجت الاسلام‌والمسلمین "عبداله عزیزی"، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه نیز در این دیدار، ضمن تبریک مدیریت مهناز فتاحی در اداره کل کانون استان، از اجرای برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه ابراز خرسندی کرد.

"عزیزی" با اشاره به امر خطیر آموزش و پرورش برای کودکان و نوجوانان، کار مربیان کانون را بسیار مهم و حساس عنوان کرد و افزود: سن و سال کودک و نوجوان، بسیار سن حساسی است. شخصیت بچه‌های ما با کارها و برنامه‌های فرهنگی و هنری شما که در کانون اجرا می‌کنید شکل می‌گیرد.

عزیزی همچنین گفت: الحمدالله فعالیت‌های شما در کانون، فعالیت‌های خوبی است. و برای همه همکارانتان آرزوی توفیق داریم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه در بخشی دیگر از این گفت‌وگو، به امر فراگیری مهارت‌های زندگی برای کودکان اشاره کرد و افزود: هر فردی که بخواهد دانش‌اندوزی کند، باید بتواند که در کنار این علم‌اندوزی، پیشه و مهارتی را هم داشته باشد.

او همچنین گفت: به کودکان آموزش بدهیم که خوب زیستن را یاد بگیرند.

عزیزی افزود: کودکان شادی می‌خواهند. ذهن خلاق و پویا باید حاشیه‌هایش زدوده شود تا بتواند اتفاق‌های خوب را بیافریند.

در پایان این دیدار، عزیزی، به مدیرکل کانون استان توصیه کرد که از هنرمندان باتجربه‌ای که شادزندگی کردن را به بچه‌ها یاد می‌دهند، در مراکز کانون استفاده کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =