برگزاری نمایشگاه «شکوه‌چهل‌ساله» در قم

نمایشگاه شکوه چهل ساله، در قم از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ بهمن برگزار شد که دستاوردهای انقلاب اسلامی در سازمان‌های مختلف را برای عموم به نمایش گذاشته بود. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در این نمایشگاه حضور چشمگیری داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، نمایشگاه شکوه چهل ساله در محل مصلی امام خمینی شهر قم در حالی برگزار شد که غرفه کانون با ارائه نمودارهای آماری به مقایسه فعالیت‌ها، اعضا و تعداد کتاب‌ها، فیلم‌ها و محصولات کانون در زمان پهلوی و دوره‌ی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و با کارگاه‌های نقاشی با موضوع آزاد و انقلاب و کارگاه قصه گویی و همچنین کارگاه اوریگامی به استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها رفت.

استقبال از غرفه کانون استان در دو شیفت صبح و بعدازظهر به قدری بود که مربیان به صورت ثابت و چرخشی به انجام فعالیت‌های نمایشگاه می‌پرداختند. تعداد تقریبی ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه و تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان به همراه والدینشان در مدت نمایشگاه در غرفه حاضر و از خدمات آن بهره‌مند شدند.

در این مدت ۵۰۰ بسته پازل با تصاویر مرتبط به انقلاب و دفاع مقدس و همچنین تعداد تقریبی ۲۰۰ کتاب «به‌همین‌نزدیکی» آثار شعر و نوشته‌های اعضای مراکز کانون استان قم به عنوان هدیه و جایزه و تراکت‌هایی با مضمون معرفی مراکز استان قم و تخفیف ۴۰ درصدی عضویت تا پایان بهمن در طول نمایشگاه بین بازدید کنندگان عرضه شد.  

در ایام نمایشگاه مسئولین و مدیران دستگاه‌های استانی و کشوری از جمله ستاری، معاون علمی فناوری رییس جمهور و هیئت همراه، سرمست، استاندار قم و دیگر مسئولین استانی؛ امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی،  فضل‌الهی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و رییس آموزش و پرورش ناحیه ۵ استان،  عبدالمنافی مدیر کل اسبق کانون و کانون زبان قم و ... از نمایشگاه بازدید و دیدگاه خود را در این مورد بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =