کد خبر: 286079
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
ایران من پاینده باشی

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون تربت‌جام در جشنی با عنوان «ایران پاینده»سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نسیمه اسمعیل‌جامی مربی مسئول مرکز از اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی برای بیش از 30 عضو کودک و نوجوان در این روز خبر داد.

مربی مسئول مرکز در این‌باره گفت: به منظور ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و مشارکت در میان اعضای نوجوان، مسئولیت اجرای این مراسم برعهده فعالان در انجمن کتاب‌خوانی و قصه‌گویی گذاشته شد.

اسمعیل‌جامی هدف از برگزاری این جشن را آشنایی کودکان ونوجوانان امروز با آرمان‌های انقلاب وامام راحل دانست و افزود: نسل امروز باید بدانند که امنیت و آرامش اکنون را مدیون شیرزنان و دلاور مردانی هستندکه خالصانه جان در راه اعتقاد وهدف گذاشتند تا فرزندانمان ایرانی روشن بسازند.

در این جشن پس از اجرای سرود انقلابی، شرکت‌کنندگان به قرائت دکلمه‌هایی با موضوع «انقلاب» و «بهمن همیشه بهار» پرداختند و گروه انجمن موسیقی مرکز با اجرای تک‌نوازی در مقام‌های مختلف و مرتبط با جشن انقلاب این روز را برای همه به یادماندنی کردند.

در پایان اعضای مرکز برای تجدید میثاق با شهدای گران‌قدر به زیارت قبور پاک شهدای گمنام شهرستان رفتند.

نشست کتاب‌خوان انقلابی

ششمین نشست کتاب‌خوان انقلابی با حضور بیش از 60 نوجوانان دبستان«پرستش» و جمعی از دانش‌آموزان افاغنه علاقه‌مند به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد.

نسیمه اسماعیل‌جامی در این‌باره گفت: با تعامل خوبی که با آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه‌های عمومی برقرار شده این نشست در روز چهارشنبه17بهمن‌ماه1397 برگزار و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

مربی مسئول مرکز هدف از برگزاری این نشست را علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، تشویق کودکان و نوجوانان به برقراری ارتباط با همنوعان خود حتی از کشورهای دیگر عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم با اجرای برنامه مشترک میان دانش‌آموزان کشورمان و دانش‌آموزان کشور همسایه رابطه دوستانه‌ای میان آنان برقرار کنیم و به همه دنیا اعلام کنیم که یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی، برقراری صلح و آرامش در سایه تعلیمات الهی واسلامی است.

اجرای سرود انقلاب توسط کتابخوانان مهمانشهر زینت‌بخش این نشست صمیمانه کتاب‌خوان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =