کد خبر: 286091
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
شور انقلابی

اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون بردسکن با برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مرکز بردسکن در ایام‌الله دهه فجر روزهای پرکاری را گذراند.

نسرین نامور مربی مسئول مرکز در این‌باره گفت: یکی از فعالیت‌های پرطرفدار در مرکز ساخت آدمک‌ و ماسک است. به همین منظور برای ایجاد شور و نشاط بیشتر و بهره‌گیری از خلاقیت و ظرفیت فکری کودکان بر آن شدیم تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایستگاه ساخت آدمک‌های استکباری را برگزار کنیم.

در این ایستگاه بیش از ۷۰ عضو کانون با هنرنمایی خود تلاش کردند چهره بدخواهان انقلاب را طراحی کنند و با حضور آدمک‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهره خبیث دشمنان را به نمایش بگذارند و یادآوری کنند که در هر برهه از زمان باید ضمن پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مراقب افکار پلید و اعمال کینه‌توزانه دشمنان باشیم.

نامور به برگزاری نشست کتاب‌خوان در مرکز اشاره کرد و گفت: به منظور گسترش فرهنگی مطالعه و معرفی کتاب‌های انقلابی، نشست کتاب‌خوان با حضور ۳۰ عضو نوجوان مرکز در این ایام برگزار شد و آن‌ها پس از مطالعه کتاب به بحث و گفت‌وگو درباره آن پرداختند.

به رنگ انقلاب برنامه دیگری بود که در این ایام به همت مربیان فرهنگی کانون بردسکن اجرا شد. در این برنامه، کودکان و نوجوانان پس از شنیدن قصه‌های انقلابی و وقایعی که در آن ایام اتفاق افتاد در ایستگاه نقاشی شرکت و با قلم رنگین خود احساسات پاک و زیبای خود را به تصویر کشیدند.

برگزاری جشنواره صبحانه سالم با هدف ترویج فرهنگ تغذیه سالم و جشنواره بازی‌های بومی و محلی به منظور احیا و انتقال فرهنگی بومی به نسل امروز از دیگر برنامه‌های انجام شده در این ایام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =