کارگروه کودک و نوجوان شهرستان رزن به مناسبت ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، همزمان با ایام ا.. دهه مبارک فجر کارگروه کودک و نوجوان شهرستان رزن برنامه‌های متنوعی را در راستای آشنا سازی کودکان و نوجوانان با وقایع انقلاب اجرا کرد.

 به گفته معصومه مدیری دلشاد مسوول کارگروه شهرستان زنگ انقلاب با حضور دانش آموزان مدرسه زینبیه با اجرای سرودهای انقلابی به صورت همگانی ، نمایش ،معرفی وقایع و معرفی کتاب از برنامه‌های آغازین این مرکز بود.

وی مسابقه نقاشی انقلاب با موضوع وقایع پیروزی انقلاب، نشست ادبی با موضوع  اگر آن روزها بودم با حضور اعضای کلاس نوشتن خلاق و کارگاه شعر و داستان و مادران اعضا، مسابقه سفالگری با موضوع  چهل سال با انقلاب با خلق آثاری از نمادهای انقلابی، قصه‌گویی و معرفی وقایع انقلاب از دیگر برنامه‌ها بود.

مسابقه طراحی جدول خانه به خانه تا انقلاب اسلامی با حضور کودکان و نوجوانان در گروههای دو ،سه و چهار نفره ،شمعهای همیشه روشن به پاس گرامیداشت مقام والای شهدای گرانقدر میهن اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره اولین شهید انقلاب شهرستان شهید حجت الله قنبری مشهود برگزار شد.بیان شخصیت والای شهید ،ویزگیهای اخلاقی و شهادت ایشان توسط خانواده محترم ،پخش کلیپ از شهدای میهن اسلامی ،اجرای مسابقه کتبی از زندگی شهید بزگوار از برنامه‌های این مراسم بود.در پایان از خانواده شهید بزرگوار تقدیر شد و شرکت کنندگان به یاد شهدای گرانقدر شمع روشن کردند و با خود عهد بستند پاسدار خون شهددای میهن اسلامی باشند.

مدیری در ادامه خاطر نشان کرد: جشنواره قصه گویی با هدف بالا بردن اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان ،تشویق آنها به مطالعه ی کتاب و انتقال ارزشها و مفاهیم اخلاقی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب با حضور 70 عضو  و پیان بخش برنامه‌ها جشن چهل سالگی انقلاب ویژه کودکان با هدف گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و  ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کودکان و نوجوانان  با حضور 160کودک و نوجوان با اجرای تئاتر ،سرود ،شعر و مسابقات شاد فرهنگی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =