کد خبر: 286119
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
هفت کتاب کانون در بیست‌وهشتمین فهرست لاک‌پشت پرنده جای گرفت

لاک‌پشت پرنده با اعلام نام هفت عنوان از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فهرست جدید خود،‌ امکان ملاقات مخاطبان را با نویسندگان و مترجمان این آثار در روز ۸ اسفند فراهم آورده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیست‌وهشتمین جشن رونمایی فهرست لاکپشت پرنده هم‌زمان با اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می‌شود.

بر این اساس کتاب‌های «اسرار درون آتش» نوشته‌ هنینگ مانکل با ترجمه‌ نسرین وکیلی با کسب ۴ لاک‌پشت، «کشتی سرگردان در مه دریا»، اثر احمدرضا احمدی با تصویرگری کمال طباطبایی با دریافت ۴ لاک‌پشت «باغ‌های امید»، دلنوشته و نقاشی‌های کودکانه درباره فلسطین با ترجمه‌ غلامرضا امامی با کسب ۳ لاکپشت، «بدترین جشن تولد مار بوا»، اثری از جین ویلیس با کسب ۳ لاکپشت، «چه هوایی را دوست داری؟»، اثر زهره پریرخ با کسب ۳ لاکپشت، «عجیب و عجیب‌های ته دریا»، نوشته طاهره ایبد با تصویرگری گلناز ثروتیان با کسب ۳ لاک‌پشت، «کمی انسانم و بسیار گنجشک» سروده‌های سیدحبیب نظاری با تصویرگری سولماز سامی‌شیراز با کسب ۳ لاک‌پشت به این فهرست راه یافته‌اند.

گفتنی است موسسه شهر کتاب و فصل‌نامه‌ی پژوهش‌نامه‌ی ادبیات کودک و نوجوان در هفت سال گذشته، «فهرست لاک‌پشت پرنده» را به منظور معرفی کتاب‌های مناسب به مخاطبان با ارزیابی همه‌ کتاب‌های منتشر شده، تدوین و منتشر می‌کنند.

در آیین رونمایی هر یک از این فهرست‌ها مخاطبان فرصت دارند تا با نویسندگان، ‌ شاعران، مترجمان و تصویرگران دیدار کنند.

این مراسم راس ساعت ۱۸ روز ۸ اسفند ۱۳۹۷ در شهر کتاب مرکزی واقع در تهران خیابان دکتر شریعتی، پایین‌تر از معلم، ‌نبش کوچه کلاته برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =