استانداردهای کتابخانه‌های کودک بررسی می‌شود

هفتاد و چهارمین نشست توسعه و ترویج کتاب‌خوانی با موضوع «استانداردهای کتاب‌خانه‌های کودک» برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روز دوشنبه ۲۹ بهمن از ساعت ۱۴ پذیرای علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی و فعالان این عرصه است.

بر این اساس، فرامرز مسعودی و فرزانه طاهری‌قندهاری به عنوان کارشناسان این برنامه درباره‌ استانداردهای لازم برای تاسیس و ارتقا کتاب‌خانه‌های کودک و تاثیرهای آن بر کتاب و کتاب‌خوانی سخن خواهند گفت.

فرامرز مسعودی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی کتابداری و اطلاع‌رسانی دریافت کرده است. این مدرس، چند دوره عضویت در هیات مدیره‌ِ انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی را در پرونده کاری خود ثبت کرده است. وی همچنین رییس بخش اطلاع‌رسانی شرکت ملی فولاد ایران بوده است.

فرزانه طاهری‌قندهاری نیز در مقطع کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی فارغ‌التحصیل شده است. وی که عضو پیوسته‌ شورای کتاب کودک است، یکی از مولفان کتاب «چگونه یک کتاب‌خانه‌ پویا و فعال داشته باشیم؟» بوده و دو عنوان اثر با عنوان کتاب‌شناسی کودک و نوجوان به قلم وی منتشر شده است.

گفتنی است حضور تمامی علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری در خیابان شهید بهشتی، ‌ خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴ (ساختمان ملک‌شامران) واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =