درخشش اعضای کانون استان اردبیل در مسابقه نقاشی «بنسکا» کشور بلغارستان

سه عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل موفق به دریافت نشان‌ نقره و دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی «بنسکا» کشور بلغارستان با موضوع «جشن و شادی به همراه دوستان» در سال ۲۰۱۷ شدند.

ه گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در مسابقه نقاشی «بنسکا» کشور بلغارستان که با موضوع «جشن و شادی به همراه دوستان» برگزار شد از بین۶۶۱۰ اثر از ۵۳ کشور جهان ۲۳ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب نشان‌های «طلا، نقره و برنز» و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند.

زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: «محمدمهدی اکبرنیا» ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون استان اردبیل موفق به دریافت «نشان نقره و دیپلم افتخار» این مسابقه شد.

وی هم‌چنین افزود: «هانیه موسوی» ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان نیر و «سارینا حسین‌زاده» ۵ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پارس‌آباد از برگزیدگان دیپلم افتخار این مسابقه هستند.  

 احدزاده در راستای تداوم موفقیت کودکان و نوجوانان استان اظهار داشت: توجه بنیادین به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون و نیز نگرش مثبت و توأم با تقویت انگیزش مربیان و اعضا در کنار دانش‌افزایی و به‌روزرسانی اطلاعات، تداوم چنین موفقیت‌هایی را تضمین خواهد کرد.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: موفقیت اعضای کودک و نوجوان استان و کسب رتبه‌های کشوری و بین‌المللی نوید ورود شهروندانی خلاق، موفق و نخبه به جامعه فردای کشورمان را می‌دهد که جا دارد به مجموعه کارکنان، مربیان، اعضا و خانواده بزرگ کانون تبریک بگویم و از زحمات مربیان موفق سه عضو در عرصه بین‌المللی؛ آمنه صالحی، ناهیده جدی و شهره جمالی که پیش‌ازاین نیز با هدایت اعضای مراکز افتخارات زیادی را در سطح کشور و بین‌المللی برای کانون استان کسب کرده‌اند، قدردانی نمایم.

او در پایان با اشاره به موفقیت عضو۱۰ ساله کانون استان، امیرمهدی محمدی در حفظ کل قرآن کریم، موفقیت‌های رادوین اکبرپور کودک ۸ ساله عضو در کارگاه‌های ادبی و آزمایش‌های شیمی و همچنین کسب ۱۵ رتبه کشوری در جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت‌های سیستمی و آموزش محور در راستای اهداف سازمانی بیش‌ازپیش مدنظر بوده و در کنار ایفای این رسالت ذاتی، موفقیت‌ها و دستاوردهای سایر اعضای کانون را نیز مورد تشویق و حمایت قرار می‌دهیم.

گفتنی است، کانون پرورش فکری استان اردبیل با ارسال ۲۷ اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =