هم‌اندیشی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و مشارکت با این اداره کل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ؛ مدیرکل کانون استان در این دیدار بر لزوم همکاری همه ادارات و نهادهای فرهنگی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: هرچه تعامل و نزدیکی بیشتری بین دو دستگاه وجود داشته باشد، برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری با کیفیت بیشتری برگزار خواهد شد.

کبری اخلاقی نیا مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت هم‌گرایی و همکاری نهادهای مرتبط در حوزه‌های فرهنگی هنری گفت: لازم است هر دو نهاد فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، هرجا زمینه‌های مشترک فعالیت وجود دارد، از آن‌ها برای خدمت و نفع‌رسانی به جامعه و مردم  استان استفاده کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: زمینه‌ها و ظرفیت‌های قابل‌ ملاحظه‌ای وجود دارد که با برنامه‌ریزی منسجم و مدون می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد تا اتفاقات خوبی در حوزه‌ی فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای سیاست‌های دو دستگاه شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =