ضرورت گسترش فعالیت‌های کانون پرورش فکری در شهرستان دَلگان(سیستان و بلوچستان)

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در نشست اداری شهرستان دلگان که با حضور استاندار برگزارشد خواستار توجه جدی مسئولان به مسایل فرهنگی کودکان و نوجوانان شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در نشست شورای اداری به ریاست استاندار، که در دفتر فرمانداری دلگان برگزار شد، بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد.

معصومه هادی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های مناسب، نیروهای با استعداد کودک و نوجوان و زمینه‌های فرهنگی ناب در منطقه‌ی دلگان گفت: انجام فعالیت‌های تاثیرگذار فرهنگی نیازمند همکاری همه‌ی سازمان‌ها و نهادهاست و کانون به عنوان متولی تخصصی این حوزه سال‌هاست مشغول خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان است.

وی وجود تنها یک مرکز فرهنگی‌هنری کانون را برای جمعیت قابل توجه کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان کافی ندانست و عنوان کرد: با توجه به فعالیت گروه‌های مختلف و گستردگی اطلاعات گوناگونی که کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده‌اند، ضروری است در این زمینه فعالیت‌های خود را گسترش دهیم و برای این مهم نیازمند مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها هستیم.

مدیرکل کانون در ادامه در خصوص استفاده از ظرفیت کتاب‌خانه‌های سیار گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی منطقه، در حال حاضر راه‌اندازی واحدهای سیار کانون موثرترین راه رساندن خدمات گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان است که می‌تواند شکوفاگر استعدادهای این منطقه باشد.

قابل ذکر است مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که در پی وقوع حادثه‌ی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان به دلگان سفر کرده بود با حضور در مرکز فرهنگی‌هنری این شهر با همکاران و تعدادی از اعضای مرکز دیدار و در مورد مشکلات جاری بحث و تبادل نظر کرد.

«ضرورت خلاقیت در بالابردن سطح فعالیت‌های کانون، برای استفاده‌ی موثر کودکان» بخش دیگری از سخنان هادی در این بازدید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =