کد خبر: 286170
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
بازدید 791
«از روایت انقلاب تا پیروزی» در کانون شماره ۳۹ تهران برگزار شد

اعضا و مربیان مرکز شماره ۳۹ کانون تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه «از روایت انقلاب تا پیروزی» را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مربیان مرکز شماره ۳۹ با همراهی اعضای نوجوان و فعال خود به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه «از روایت انقلاب تا پیروزی» را برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، اعضا در قالب برنامه‌ای با عنوان «رادیو انقلاب» به مرور وقایع انقلاب در سال ۵۷ پرداخته و «سید علی حسینی » مجری برنامه و عضو نوجوان این مرکز، ترانه‌ها و سرودهای انقلابی را با همراهی دوستانش همخوانی کرد و با اجرای مسابقه چهل کلام انقلابی شور و حال دیگری به برنامه بخشید.

اعضای خردسال کارگاه موسیقی نیز در بخش دیگری از این جشن، در محوطه پارک آموزگار با اجرای قطعاتی زیبا و هنرمندانه فضایی شاد را برای مردم محله رقم زدند.

همچنین، کارگاه‌های نقاشی دیواری، کاردستی و کارگاه نوشته های ادبی یادمان چهل شیهد انقلابی، توسط مربیان در نوبت صبح با حضور دانش آموزان و در نوبت عصر ویژه اعضا در این مرکز فرهنگی هنری برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شدند.

گفتنی است در پایان این ویژه‌برنامه که عصر روز ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ برگزار شد، کودکان و نوجوانان با بادکنک‌هایی به رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی، آرزوهای خود را در آسمان به پرواز درآوردند. این برنامه با تجلیل از اعضای فعال و اهدای جوایز به آن‌ها و گرفتند عکس یادگاری به پایان رسید.

مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۹ در منطقه ۵ بزرگراه کاشانی، بلوار تعاون، پارک آموزگار واقع‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =