مربیان کانونی، مدرسان کارگاه‌های آموزش قصه‌گویی آموزش و پرورش

در پی طرح وزارت آموزش و پرورش مبنی بر حذف پیک نوروزی و جایگزینی آن با داستان‌نویسی و داستان‌گویی،اسماعیل عسکری و رقیه هاشمی از مربیان کانون پرورش فکری، به عنوان مدرس دوره ها با اداره‌کل آموزش و پرورش استان همکاری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، اسماعیل عسکری، مربی مسئول مرکز  صفی آباد و رقیه هاشمی، کارشناس آفرینش‌های ادبی استان، ، در پی طرح وزارت آموزش و پرورش مبنی بر حذف پیک نوروزی و جایگزینی آن با داستان‌نویسی و داستان‌گویی، به عنوان مدرس دوره های آموزشی با اداره‌کل آموزش و پرورش استان همکاری کردند.

طرح وزارت آموزش‌وپرورش مبنی بر حذف پیک نوروزی و جایگزینی داستان‌خوانی، داستان‌گویی و داستان‌نویسی توسط دانش‌آموزان در ایام تعطیلات نوروز با هدف آموزش مبانی عملی کار با محور تقویت محرک های نوشتاری کودکان ونوجوانان به رویکرد مهارت های زندگی  در سطح استان توسط اداره کل آموزش و پرورش برنامه ریزی و توسط کارشناسان و مربیان متخصص کانون استان اجرا شد .

در برگزاری این دوره ها تلاش شد تا روش های اجرای طرح و راهکارهای مناسب برای بهبود این طرح به معلمان مقطع ابتدایی آموزش داده شود تا دانش آموزان بتوانند در فضایی آزاد، خلاقانه و جذاب داستان گویی داستان خوانی و...را تجربه نمایند .

لازم به ذکر است، در طی این همکاری تعداد 6 کارگاه به ترتیب در شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، جاجرم، راز، مانه و سملقان، با مجموع 660 نفرساعت برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =