کد خبر: 286172
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵
تو بپرس؟پاسخش با من

با حضور مهدوی پور، مبلغ حوزوی، به منظور ارتقای سطح دانش دینی و رفع شبهات اعضای نوجوان کانون، کارگاهی با عنوان توبپرس جوابش با من، در مرکز یک بجنورد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، کارگاه " تو بپرس ؟ پاسخش با من  " با هدف پاسخگویی به سوالات نوجوانان مرکز یک بجنورد در حوزه های فرهنگی ، دینی و اجتماعی براساس احادیث و روایت ها به منظور ارتقای سطح دانش دینی اعضای نوجوان مرکز برگزار شد .

به گفته مریم احتشام، مربی مسئول مرکز یک بجنورد؛ این کارگاه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور 40 عضو نوجوان فعال مرکز یک بجنورد در ایام دهه فجر با حضور منیرصادقی مدیر کل کانون، محمد فرج زاده معاونت فرهنگی، علی ایزدی مسئول حراست و کارشناسان کانون استان، برگزار گردید .

 مهدوی پور از مدرسان سازمان تبلیغات اسلامی که به عنوان مدرس این کارگاه مهمان کانون بودند، کارگاه را به صورت بحث آزاد برگزار کردند که نوجوانان با بیان شبهات، پاسخ های مناسبی را از ایشان دریافت کردند.

در ادامه کارگاه، علیرضا محمودی مظفر از فرهنگیان بازنشسته، جانباز  و آزاده دوران دفاع مقدس، به خاطره گویی از دوران اسارت و هشت سال دفاع مقدس پرداخته و یاد و خاطره این دوران را زنده داشتند.

درپایان، مدیر کل کانون ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان برنامه کارگاهی، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود، حضورشان را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =