توسعه شاخص‌های فرهنگی در گرو همکاری و همدلی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاری و همدلی رمز موفقیت و پیشرفت در کانون است و شاخص‌های فرهنگی را توسعه می دهد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه ‌و بویراحمد کبری اخلاقی‌نیا در نشست شورای فرهنگی این اداره کل در جمع کارشناسان به ظرفیت‌های گسترده فرهنگی استان اشاره و دریافت ظرافت‌های حوزه‌ی فرهنگ را لازمه‌ی پیش‌برد اهداف عنوان‌کرد.

وی گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای  توانایی‌ها و ظرفیت‌های ویژه  است که میتوان با همدلی و همراهی بیشتر همکاران در استان و شهرستان‌ها از این ظرفیت استفاده کرد.

اخلاقی‌نیا اظهار داشت: با تعامل، همدلی و همراهی می‌توان فعالیت‌های کانون را بیشتر به جامعه معرفی کرد زیرا این مجموعه متولی قشری است که آینده مملکت در دست آن‌ها خواهد بود.

مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان دست‌یابی به اهداف کانون را نیازمند مطالعه افزون‌تر، برنامه‌محوری و انضباط‌ کاری ارزیابی‌ کرد و با یادآورشدن دست‌آوردهای پیشینیان برای نسل‌امروز، ابرازامیدواری کرد که ارمغان شیرینی برای آیندگان داشته‌باشیم.

بررسی چگونگی شیوه های اطلاع‌رسانی ، برگزاری گردهمایی کارکنان و مربیان کانون از اسفند ماه  از مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =