به‌کارگیری تجربه‌ی کودکان دیروز در راستای مهارت‌ورزی کودکان امروز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در نشست با بازنشستگان سازمان ثبت‌احوال، آینده‌ی امن کودکان و نوجوانان جامعه را در مسیر تلاقی مهارت‌ورزی مدرن با بهره‌گیری از تجربه‌ی ارزشمند افراد باسابقه دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب که در یازدهمین نشست روسای کانون‌های بازنشستگی استان گلستان در خانه امید گرگان سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: بازنشستگان صاحبان اندیشه و تجربه‌های ارزشمندی هستند که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استقبال از حضور آنان در مراکز فرهنگی‌هنری آماده‌ی تبادل نظر و بهره‌مندی از دانش و تجربه‌های ناب ۳۰ سال خدمت صادقانه و موثر آنان است.

مدیرکل کانون گلستان بیان کرد: برای ترویج قصه‌گویی در بین پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها این آمادگی وجود دارد تا در مهرواره‌ی قصه‌گویی و در گفت‌وگویی بین نسلی، تجربه‌های کودکان دیروز به کودکان امروز منتقل شود.

هم‌چنین وی از بازنشستگان خواست تا با حضور در کارگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری همراه با نوه‌های خود حضور فعال داشته و در کنار آنان به نقش‌آفرینی بپردازند.

این مقام مسئول فرهنگی در ادامه از فعالیت‌های فرهنگی‌، هنری، ادبی، علمی و اسلامی کانون در ۱۷ مرکز ثابت، ۹ کتاب‌خانه‌ی سیار، ۳ مرکز فراگیر و۲مرکز پستی خبر داده و از حاضران خواست تا با معرفی ۳ نماینده به عنوان رابط آنان با کانون پرورش فکری برای تمرین خوب زندگی کردن در کنار مربیان کانون همراه کودکان و نوجوانان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =