اتاق بازی در مراکز سراسر استان گیلان راه‌اندازی می شود

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان گفت: اتاق بازی ویژه کودکان در مراکز این مجموعه‌ی فرهنگی در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی این سخنان را در آخرین جلسه شورای فرهنگی در سال ۱۳۹۷ اظهارداشت و با یادآورشدن رسالت کانون در انتقال آموزه‌ها با بهره‌گیری از شیوه‌های آموزش غیر مستقیم و هدف‌مند افزود: راه‌اندازی اتاق بازی گامی بلند برای بهره‌گیری از این ابزار تربیتی  و حرکتی در جهت تحقق اهداف این مجموعه‌ی فرهنگی است.

وی در ادامه، به آغاز فعالیت نخستین اتاق بازی کانون گیلان در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون رشت هم‌زمان با چهلمین سال‌گشت پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بازخوردهای مثبت آن را زمینه‌ساز تشویق تصمیم‌گیرندگان برای افزایش این فرصت مناسب تربیتی عنوان‌کرد.

مدیرکل کانون گیلان درعین‌حال با تشریح روند رو به رشد فضاهای آموزشی و حرکت در مسیر تخصصی‌سازی مراکز تصریح‌کرد: با فراهم‌سازی این فرصت‌های مناسب، ضرورت‌ بهره‌گیری از نیروی انسانی توان‌مند، دعوت از مربیان آگاه و همراهی با دیگر دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم نهاد فعال در این حوزه نیز بیش از گذشته احساس‌می‌شود.

او هم چنین اشاره‌ای به افزایش اعضای کانون گیلان و اهمیت پایدارسازی حضور کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون داشت و با تاکید براین موضوع که دست‌یابی به اهداف ترسیم شده، نیازمند پیگیری‌همه‌جانبه و هم‌افزایی تمامی واحدهای این مجموعه‌ی فرهنگی است، خاطرنشان‌کرد: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و نظم‌بخشی به حوزه‌ی اداری مالی گامی رو به جلو محسوب‌می‌شود و مهم‌تر از همه تکیه بر مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و تربیت نسلی باورمند به آموزه‌های دینی است.

اسفندیارضیائی برهمین اساس افزایش و به‌سازی فضای نمازخانه مراکز را دارای اهمیت دانست و توجه به ترویج فرهنگ نماز در میان نسل کودک و نوجوان را دارای جایگاهی ویژه‌خواند.

برپایه این گزارش، ارایه‌ی دیدگاه‌ها و بیان نقطه‌نظرات از سوی حاضران، دیگر بخش این نشست بود که با هدف فراهم‌سازی زمینه‌های مشارکت، ایجاد هماهنگی و هم‌سویی در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های استانی صبح امروز در محل نشست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =