دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار با مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان از فصل جدید اقدامات فرهنگی‌هنری این مجموعه در راستای توسعه فعالیت‌های پژوهش‌محور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در این دیدار که معاون اجرایی و کارشناسان روابط عمومی و فرهنگی کانون او را هم‌راهی می‌کردند بیان کرد: فصل جدید این همکاری به منظور اجرای طرح و برنامه‌های پژوهش‌محور تقویت شود.

مدیرکل کانون گلستان تصریح کرد: کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن مربیان متخصص و آگاه به روان‌شناسی کودک و نوجوان قادر است تا به نحوی شایسته در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان اتباع و مهاجرین خارجی در سایه‌ی یادگیری فرهنگ ایرانی قدم بردارد.

در ادامه مهدی دهرویه مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان فعالیت‌های کانون را به لحاظ تاثیرگذاری فرهنگی ارزشمند دانسته و بیان کرد این آمادگی وجود دارد تا اولویت‌های پژوهشی مجموعه را با طرح و برنامه‌های بنیادی کانون پرورش فکری گره زده و در اقدامی جهادی از ظرفیت‌های غنی این مجموعه در حوزه‌ی تخصصی کودک و نوجوان بهره‌مند شویم.

در این دیدار مقرر شد با عضویت کانون در کارگروه فرهنگی اداره‌کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان و تهیه و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بنیادی از همه ظرفیت‌ها و منابع استان برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی‌هنری در مناطق حاشیه‌نشین استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =