کانون و شرکت آب استان کرمانشاه برنامه های فرهنگی مشترک اجرا می‌کنند

با هدف مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه کودک و نوجوان با موضوع آب و توجه ویژه به این نعمت الهی، اداره‌های کل کانون و آب و فاضلاب استان کرمانشاه با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در دیدار با مدیرکل کانون استان بر افزایش همکارهای فرهنگی تاکید کرد.

در این دیدار که ظهر روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ و در دفتر مدیرکل کانون استان کرمانشاه برگزار شد، «علیرضا تخت شاهی»، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه، ضمن تجلیل از برنامه‌های کانون از آمادگی این اداره کل برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری خبر داد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه نیز در این دیدار، با ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل آب و فاضلاب استان در مجموعه کانون پرورش فکری، از توجه ویژه او به مسائل حوزه کودک و نوجوان قدردانی کرد.

فتاحی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف کانون با موضوع آب و آموزش صرفه جویی به کودکان در طی سال‌های مختلف، افزود: این مساله رسالت کانون است که در بحث محیط زیست و آب ورود کند و برنامه‌های مختلفی را نیز در طی سال‌های متمادی با همین موضوع اجرا کرده و در سال‌های آتی نیز چنین برنامه‌هایی را پیش بینی کرده است.

«علیرضا تخت شاهی»، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز با قدردانی از مشارکت خوب کانون پرورش فکری استان، برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان اعلام آمادگی کرد و افزود: با تمامی امکانات در خدمت کودکان و نوجوانان هستیم.

او همچنین گفت: برنامه‌های فرهنگی کانون بسیار خوب است و ما همواره در طی این سال ها، شاهد اجرای برنامه‌های خوب و فرهنگی از سوی کانون پرورش فکری استان بوده‌ایم.

تخت‌شاهی با استقبال از برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی با کانون، گفت: با تمام توان آماده‌ایم که روی نسل کودک و نوجوان سرمایه‌گذاری کنیم.

همچنین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از کلیه اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برای بازدید از تصفیه خانه‌های آب کرمانشاه دعوت کرد.

در پایان این دیدار، بر امضای تفاهم‌نامه فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در حوزه آب تاکید شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =