نشست هم‌اندیشی مدیرکل کانون استان اردبیل با مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری

در راستای هماهنگی بهتر امور و توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان اردبیل، نشست هم‌اندیشی مدیرکل با مربیان مسئول در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن سال۱۳۹۷ در سالن نمایش مرکز ۳ کانون اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست زعفر احدزاده ضمن تأکید بر تعاملات سازنده و مفید با مسئولان شهرستان‌ها به‌ویژه فرمانداران، به مربیان مسئول کانون استان گفت:رایزنی‌های لازم برای تصویب بودجه مناسب برای فعالیت‌های سال آتی کانون صورت پذیرد و در کنار جذب اعتبار تعمیر و تجهیز، برای خرید کتاب و تجهیز کتابخانه‌های استان نیز از منابع استانی که در اختیار فرمانداران گذاشته می‌شود، اعتبار جذب کنند.

مدیرکل کانون استان با اشاره به برنامه محوری و فعالیت‌های اصلی کانون، در خصوص درآمدزایی، تدوین تقویم سالانه و تعریف مهرواره ها برای سه منطقه شمال، مرکز و جنوب استان تأکید کرد.

احدزاده بابیان فواید کار سیستمی و تیمی، بر تعاملات بیشتر مربیان مسئول برای ارتقای کیفی و کمی خدمات تأکید و به جایگاه ارزشمند کانون در توسعه فرهنگی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی، هنری، ادبی و اجتماعی جامعه پرداخت.

وی رسالت خطیر کارکنان و مربیان کانون در فرهنگ‌سازی بنیادین و خلاقیت محور و فردای فرهنگی جامعه را محصول فعالیت‌های امروز و نظام‌های پرورش فکری قلمداد کرد.

احدزاده به رویکردی که در زمینه توان‌افزایی اعضای کانون و خانواده‌های کودکان و نوجوانان آغازشده نیز اشاره و اظهار کرد: آموزش اصول مهارت‌های شهروندی وزندگی به‌موازات فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی و توجه به رسالت بنیادین و شعار سال کانون و تداوم فرآیند چنین آموزش‌هایی جزو برنامه‌های مهم استان است.

وی در پایان به برگزاری فصلی چنین نشست‌هایی با توجه به ثمرات ارزنده تعامل، تلاقی افکار سازنده، ایده‌ها و تجارب مفید تأکید و تداوم آن را جزو برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل کانون استان عنوان کرد و مقرر شد در مراکز شهرستان‌ها نیز این نشست‌ها برگزار شود.

بر اساس این گزارش، معاونت‌ها، حراست و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی نیز با مربیان مسئول در خصوص عملکرد، برنامه‌ها و نیز راهکارهای ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌ها بحث و گفتگو و پیشنهادهای لازم را جهت ارتقا خدمات ارائه کردند.

در این نشست ضمن بررسی آماری و نیز برنامه‌های مختلف و بدیع مراکز، نقطه نظرات مربیان مسئول ارائه شد و مدیرکل کانون استان ضمن قدردانی از زحمات همکاران و کارکنان پیرامون موارد مختلف، راهکارها و پیشنهادهای لازم را ارائه نمود.

گفتنی است، نشست هم‌اندیشی مدیرکل کانون استان با مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری در حاشیه برگزاری «پودمان آموزشی ثبت و مستندسازی تجربیات فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی» برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =