کد خبر: 286263
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
بازدید 442
4 اصفهانی در مهرواره شعر آفرینش حضور خواهند یافت

4 شاعر نوجوان اصفهانی در نخستین مهرواره شعر آفرینش که از 1 اسفند آغاز شده، حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، نخستین مهرواره شعر آفرینش از روز نخست اسفند 97 به مدت سه روز برگزار می‌شود که طی آن اعضای برگزیده شعر انجمن‌های ادبی سراسر کشور دور هم جمع و ضمن شرکت در کارگاه‌های تخصصی، فرصتی برای خوانش آثار خود به دست می‌آورند.
استان اصفهان نیز 100 اثر از آثار شعر و داستان اعضای انجمن‌های ادبی آفرینش مراکز اصفهان، شاهین ‌شهر، کاشان و زرین‌شهر را به این مهرواره ارسال کرده است که پس از داوری اولیه، چهار عضو شاعر استان به عنوان عضو برگیزده معرفی شدند تا در مهرواره شرکت کنند.
مهتاب خسروی، مبینا دشتی، فاطمه‌سادات پادموسوی و پرنیان کعبه زاده از مراکز شماره 1 اصفهان، حبیب‌آباد و کاشان 4 نفر برگزیده در بخش اولی داوری مهرواره هستند که نتیجه داوری آثار داستان نیز ابتدای سال اینده اعلام خواهد شد و برگزیدگان استان در مهرواره تیرماه شرکت خواهند کرد.
نخستین مهرواره شعر آفرینش با هدف قوام بخشیدن به فعالیت‌ انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود که در این مهرواره نوجوانانی از 26 استان کشور حضور دارند و آثار خود را روز دوم می‌خوانند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =