نخستین مهرواره شعر آفرینش

اعضای انجمن‌های ادبی آفتاب و مهتاب کانون خراسان رضوی در نخستین مهرواره شعر آفرینش شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ۹ نفر از ۷۰ شرکت کننده نهایی در نخستین مهرواره شعر آفرینش از اعضای انجمن‌های ادبی آفتاب و مهتاب خراسان رضوی بودند.

محبوبه بزم‌آرا دبیر انجمن ادبی آفتاب و کارشناس مسئول ادبی استان ضمن اعلام این خبر گفت: طی فراخوانی که از سوی ستاد اعلام شد آثار اعضای برگزیده‌ی انجمن‌های آفتاب و مهتاب در قالب برنامه‌ای با عنوان «آهنگ بهاران» ارسال شد. طبق آمار ارائه شده از ستاد ۵۲۹ اثر در کل کشور ارائه شد که خوشبختانه ۹ نفر از اعضای شاعر دختر و پسر استان به این انجمن دعوت شدند.

بزم‌آرا افزود: لازم به توضیح است که کانون استان خراسان رضوی بالاترین آمار دعوت شده اعضا را داراست و خوب‌تر آنکه تنوع اعضای دختر و پسر در مشهد و شهرستان‌ها و در بخش مکاتبه‌ای و حضوری قابل توجه است.

وی ادامه داد: این تنوع، ما را دلگرم می‌کند که مرکز آفرینش‌های ادبی به همت مربیان توانمند خود در مسیر صحیح و منطقی حرکت می‌کند.

عاطفه خسروی از انجمن ادبی مهتاب تربت‌حیدریه، تکتم دلسوز از انجمن ادبی مهتاب گناباد، اعظم یوسف‌زاده عضو مکاتبه‌ای، فرناز ناصری‌نسب، نگار فرهمندنیا، رضا شریعتی‌کیا، مهدی حیدری، شهرزاد لعل‌بذری و محمد پورمحمود از انجمن ادبی آفتاب برگزیدگان نخستین مهرواره شعر آفرینش بودند.

گفتنی است نخستین مهرواره آفرینش در تهران از یکم تا سوم اسفند در حال اجراست.

برگزاری سه کارگاه تخصصی شعر، خوانش و نقد و بررسی اشعار تحت نشستی با عنوان عنوان «دیدار ماه» و برگزاری اختتامیه برنامه با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخشی از برنامه‌های مهراوه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =