سومین مهرواره نمایش عروسکی استانی«ضرب المثل‌های شهر من»

در اوایل آخرین ماه سال جاری سومین جشنواره نمایش عروسکی استان «ضرب المثل‌های شهر من» با حضور هفت گروه نمایشی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، محمد رضا جوادی در آیین گشایش این مهرواره گفت: سومین مهرواره نمایش عروسکی را به همت همکاران و مربیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری  کانون استان انجام می شود و ما در کانون به دنبال این هستیم که شما کودکان و نوجوانان  در قالب تئاتر کار گروهی را بیاموزید.

مدیر کل کانون همدان  خاطر نشان کرد: ما به دنبال  اهداف اثر گذار و پرورش ذوق و خلاقیت شما عزیزان  با زبان تئاتر هستیم تا با جریان سازی در جامعه  ارتباط موثری برقرار شود و از تجارب یکدیگر استفاده کنید.

وی افزود: در سومین مهرواره  نمایش عروسکی امسال 7 گروه کار خود را از اوایل سال شروع کردند که با پرداختن به آئین‌ها، مراسمات، ویژه‌گیهای اجتماعی شهر و .. در حوزه جریات سازی فرهنگی برای ایفای نقش در آینده موفق باشند.

بر اساس این گزارش در پایان با حضور جمعی از مسوولین استانی از  گروه‌های نمایشی « دار و دایره» از مرکز سه همدان، «طرف رو توی ده راه نمیدن سراغ خونه کدخدا رو می گیره» و « از هول حلیم افتاد تو دیگ» کار اعضا مرکز مریانج، « تا به آب نزنی شناگر نمی شوی» از مرکز صالح آباد، « شهر دیوانگان» مرکز فامنین، « گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری» از مرکز چهار همدان و « نه به آن شوری شور نه به آن بی نمکی» کاری از مرکز جوکار  تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =