اولین «پیچینگ انیمیشن» ایران برگزار می‌شود/ معرفی اعضای شورای راهبردی

نخستین «پیچینگ انیمیشن» در ایران در بخش جنبی یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «پیچینگ انیمیشن» با هدف راه‌اندازی طرح رویازی، شفاف‌سازی اقتصاد انیمیشن، کمک به تولید و تامین محتوا، شتاب‌دهی به شرکت‌های خلاق، شبکه‌سازی متخصصان و مربیان، بازارسنجی محصولات، بسته‌های حمایتی، خدمات آموزشی، خدمات پیش بازاریابی، خدمات منتورشیپ، کلینیک کسب و کار، خدمات ارزیابی شرکت‌های خلاق، خدمات محیط کاری، تسهیلات ویژه، ضمانت انجام کار، خدمات حقوقی و ثبت مالکیت معنوی برگزار می‌شود.

همچنین پیچینگ یا رویازی انیمیشن امکانی است برای تولیدکنندگان خلاق انیمیشن که همواره با ایده‌هایشان زندگی می‌کنند و برای ساخت رویاهایشان به دنبال سرمایه‌گذار هستند. از طرفی فرصتی است برای سرمایه‌گذاران و سفارش‌دهندگان که در محیطی حرفه‌ای و شفاف، ایده‌های خوب و ایده‌پردازان خلاق را شناسایی کنند؛ جایی که می‌تواند پیوند ایده و سرمایه شکل بگیرد و تولید رویاها آغاز شود.

امسال اولین رویداد پیچینگ انیمیشن در ایران برگزار می‌شود تا زمینه‌ای را فراهم ‌کند تا تولیدکنندگان انیمیشن، ایده و طرح انیمیشنی خود را در بهترین و امن‌ترین فضا به خریداران و سرمایه‌گذاران ارائه کنند.

همچنین خریداران و سرمایه‌گذاران می توانند از میان بهترین ایده‌ها و طرح‌های تولیدکنندگان، طرح مورد نظر خود را انتخاب و در چارچوبی شفاف و با قواعدی روشن در مسیر سرمایه‌گذاری یا خرید محصول مورد نظرشان گام بردارند.

سفارش‌دهندگان محصولات انیمیشن نیز می‌توانند در یک پنل اختصاصی با حضور بهترین تولیدکنندگان و خریداران انیمیشن، برنامه‌ها و سفارش‌های خود را مطرح کنند.

علی‌اکبر عالمی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، محمدرضا کریمی‌صارمی مدیر کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ناصر گل‌محمدی عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما، حبیب ایل‌بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، مهدی نیامنش مدیرعامل شرکت پیک آسا، محمدمهدی یادگاری مدیرکل تامین برنامه‌های خارجی صدا و سیما، علی کاشفی‌پور مدیر حوزه هنری دیجیتال، محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا، محمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند، علی نوری اسکویی عضو هیات مدیره انجمن صنف کارگری انیمیشن استان تهران، محمد سرشار مدیر شبکه تلویزیونی پویا، امیر دهستانی معاون انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امیر آقایی رییس کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز و احسان کاوه مدیر مرکز انیمیشن و تلویزیون حوزه هنری اعضای شورای راهبری این بخش هستند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =