همایش طرح "من حامی یک قطره آب هستم" در ورزنه برگزار شد/ افتتاح نمایشگاه سازگاری با کم‌آبی

درقالب طرح "من حامی یک قطره آب هستم" با موضوع کم‌آبی در شرق اصفهان برگزار شد و در حاشیه آن نمایشگاهی بدین منظور افتتاح گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، همایش مصرف بهینه آب در شرق اصفهان با عنوان طرح "من حامی یک قطره آب هستم" به همت کانون مرکز ورزنه در این شهر برگزار شد.
مهدی شمس بگی رئیس شرکت آبفا ورزنه در این باره  اظهار کرد: حاصل نقش پررنگ صرفه‌جویی آب در جامعه بین دانش‌آموزان ورزنه ایی، برنامه‌های از پیش تدوین شده آموزشی با حمایت همه جانبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.
وی مطرح کرد: همایش من "حامی یک قطره آب هستم" برای نخستین بار در استان و در شهر کویری ورزنه برگزار شد که امیدواریم با برداشت ها و پیامدهای مثبتی که در پی داشته است به عنوان الگوی استانی و کشوری قرار گیرد.
رئیس شرکت آبفا ورزنه ادامه داد: با توجه به بحران آب موجود در سطح کشور آموزش های مصرف بهینه از سطح پایه و مدارس و بطور بنیادین شروع شود که دانش‌آموزان می‌توانند بیشترین نقش را در گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب به وِیژه در خانواده‌ها ایفا کنند.
وی با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان ورزنه‌ای از این برنامه، گفت: نوجوانان و دانش‌آموزان به عنوان سفیران آب در منازل و مدارس هستند.
در حاشیه این همایش، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون  با موضوع سازگاری با کم‌آبی با حضور مسؤولان بخشی و شهرستانی افتتاح شد.
این نمایشگاه که حاصل تلاش اعضای کانون و با موضوع‌های مختلف از جمله نقاشی، ماکت، کاردستی، روزنامه دیواری، مجسمه‌سازی، شعر و متن بود، رونمایی وفعالیت آن تا 29 اسفندماه نیز ادامه دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =