کانون زبان یک مجموعه خوش‌سابقه است/ خلاقیت درروشها نقطه آغازین شکوفایی سازمانی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: گام اول شگوفایی و پویایی سازمانی خلاقیت و استفاده از روش‌های جدید و فرآیندی است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، گردهمایی مسؤولان مراکز آموزشی استان اصفهان با حضور مهدی قربانی مدیر کل کانون پرورش فکری استان و مهرداد قاسمی مدیر کانون زبان استان برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی قاسمی از تلاش‌ها و زحمات همکاران تشکر و قدردانی و عنوان کرد: کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری یک مجموعه فرهنگی و آموزشی موثر وفراگیر است که بایستی با تعامل  و همراهی مسیر شکوفایی پیش رورا طی کنند.

وی ادامه داد: افق‌های جدیدی در کانون زبان ایران گشوده شده است و تمامی مسؤولان مراکز موظفند در قالب استانداردهای کانون و با در نظر گرفتن اهداف سازمانی، به دنبال جذب و نگهداشت زبان‌آموزان باشند.

تبین رویکرد جدید کانون زبان، ارتباط درون سازمانی بین ستاد و مراکز آموزشی، تعامل مثبت و احترام متقابل با مدرسان و تکریم ارباب رجوع از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

در ادامه این گردهمایی قربانی مدیر کل کانون پرورش فکری استان از تلاش‌های همکاران قدردانی کرد و سپس از کانون زبان به عنوان یک برند و یک مجموعه اصیل و خوش‌سابقه با مدرسانی توانمند و شناخته شده نام برد.

وی تعیین هدف، تعیین روش، تعریف مشخص و دقیق از فرآیند تحقق هدف، نظارت بر فرآیند و رصد آن و بازخوردگیری را از مهمترین مراحل دستیابی به هدف عنوان کرد و گفت: در بسیاری از موارد مشکل در همان گام نخست یعنی تعیین هدف و هدف گذاری است و لازم است همه اعضای یک مجموعه از اهداف و اولویت های سازمان آگاه باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همچنین راه نجات یک سازمان از بن‌بست روزمرگی را خلاقیت و استفاده از روش‌های جدید و نو دانست.

کرامت انسانی و سازمانی، حس رضایتمندی، ارتقای ارتباطات بین‌فردی، ارتباطات سازمانی، ارایه پاسخ مناسب به ارباب رجوع، مسؤولیت‌پذیری و کار تیمی از موضوعاتی بودند که مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان به آن‌ها پرداخت.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =