اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در دو مرکز کانون تهران

دو مرکز شماره ۳۰ و ۳۸ کانون استان تهران در دو منطقه غرب و شرق شهر تهران با اکران آثار پویانمایی بخش مسابقه ایران، میزبان کودکان و نوجوانان و سایرعلاقمندان در یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هم‌زمان با برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی کانون، دو سالن آمفی‌تئاتر مراکز شماره ۳۰ و ۳۸  از ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۷، به صورت رایگان و هم‌زمان با این جشنواره، آثار این دور از مسابقات پویانمایی بخش ایران را برای علاقه‌مندان اکران خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، در این دو مرکز کانون استان، آثار پویانمایی در بخش‌های کودک، مسابقه ایران، مسابقه دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و منتخب ایران در نوبت صبح در سانس ۹/۳۰ برای کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان مدارس و در نوبت عصر در دو سانس ۱۶ و ۱۸ ویژه خانواده‌ها، هنرمندان و سایر علاقه‌مندان نمایش داده خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار منتخب این جشنواره به مرکز شماره ۳۰ واقع در منطقه ۴، تهران‌پارس، بالاتر از فلکه سوم، نبش خیابان ۲۱۰ شرقی مراجعه کنند.

همچنین شهروندان منطقه غرب تهران با مراجعه به مرکز شماره ۳۸ ، منطقه ۵، بزرگراه شهید همت، بلوار شاهین شمالی، واقع در پارک بزرگمهر از آثار این دور از جشنواره بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان جهت هرگونه پرسش و هماهنگی بیشترمی توانند با مرکز شماره ۳۰ به شماره ۷۷۳۷۳۸۵۰ و مرکز شماره ۳۸ با شماره‌ ۴۴۴۳۸۷۰۶ تماس بگیرند.

سالن نمایش

زمان

ساعت۳۰/۹

ساعت ۱۶

ساعت ۱۸

سالن های مراکز ۳۰ و ۳۸

صبح ها ویژه مدارس

 بعد از ظهر ها ویژه دانشجو یان و خانواده ها

۱۲/۱۲/۹۷

کودک ۱

مسابقه ایران (دینی و ارزش های انقلاب اسلامی)

منتخب ایران

۱۳/۱۲/۹۷

کودک ۲

مسابقه ایران ۳

منتخب ایران

۱۴/۱۲/۹۷

  کودک ۳

مسابقه ایران ۴

منتخب ایران

۱۵/۱۲/۹۷

       مسابقه ایران ۱

مسابقه ایران ۵

منتخب ایران

۱۶/۱۲/۹۷

     مسابقه ایران ۲

مسابقه ایران ۶

منتخب ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =