ادامه برگزاری دوره‌های آموزش هنرهای نمایشی به مربیان کانون در استان‌های کشور

نخستین دوره کارگاه‌های آموزشی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری با برگزاری سه دوره‌ی عروسک‌سازی، بازی‌گری و عروسک‌گردانی در بهار ۹۸ به فعالیت خود پایان می‌دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاه‌ها با هدف توانمندسازی اعضا و مربیان کانون و ارتقای سطح کیفی تولیدات نمایشی در پنج رشته تعریف شده و مربیان استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری از حضور اساتید برجسته‌ این حوزه‌ها بهره برده‌اند.

بر همین اساس، تهران، مازندران، اردبیل و خوزستان در بهار ۹۸ میزبان اساتید رشته‌های عروسک‌سازی، بازیگری و عروسک‌گردانی خواهند بود تا نخستین دوره‌ی کارگاه‌های آموزشی هنرهای نمایشی به کار خود پایان دهد.

گفتنی است این دوره‌ها که به دبیری امیر مشهدی‌عباس برگزار می‌شود، در اهداف بلند مدت خود تلاش دارند تا پس از بررسی خروجی این کارگاه‌ها که تولید یک نمایش است، این مربیان به صورت متمرکز و برنامه‌ریزی شده به فعالیت خود ادامه دهند.

این کارگاه‌ها در اولین دوره نویسندگی، کارگردانی، عروسک‌سازی، بازیگری و عروسک‌گردانی، میزبان منوچهر اکبرلو، حسین فدایی‌حسین، محمد عاقبتی، حسن دادشکر، زهرا صبری، فاطمه عباسی، محمد عسگری و سامی صالحی بوده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =