اولین کارگاه تخصصی فن ‌بیان و سخنوری، ویژه اعضا

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اولین کارگاه تخصصی«فن بیان و سخنوری» را با حضور سجاد قاضی، رئیس انجمن سخنرانان استان برگزارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این دوره آموزشی یک روزه با حضور۴۴ عضو کودک ونوجوان مراکز چهارگانه شهر رشت، کوچصفهان، فومن و بندرانزلی به مرحله‌اجرا گذاشته‌شد.

برپایه این گزارش، تقویت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان و نوجوانان در قالب بازی‌های گروهی، ایجاد بسترهای مناسب برای هم‌افزایی و افزایش ‌گرایش اعضا به شرکت در فعالیت‌های اجتماعی، از اهداف برگزاری این کارگاه تخصصی به‌شمارمی‌رفت.

سجاد قاضی، رئیس انجمن سخرانان استان گیلان و کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی در این کارگاه آموزشی به اهمیت مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی پرداخت و با بیان این‌که لازمه‌ی موفقیت در این زمینه، تقویت مهارت‌های ارتباطی و کلامی‌است،گفت: برای رسیدن به این توانایی نیز نیازمند تمرین و بهره‌گیری ‌از راهنمایی‌های سازنده هستیم.

سجاد قاضی، رئیس انجمن سخنرانان استان گیلان

مدرس این کارگاه آموزشی هم‌چنین، ویژگی‌های انسان موفق در زمینه ارتباط و تعامل با دیگر افراد را برشمرد و از شاخصه‌های یک سخنران توان‌مند، برای کودکان و نوجوانان سخن‌گفت.

وی در ادامه با تقسیم اعضا در گروه‌های مختلف، به ارایه‌ی شیوه‌های مناسب در زمینه‌ی «معرفی و خوش‌آمدگویی»، مصاحبه و گزارشگری و هم‌چنین، قصه‌گویی پرداخت و در این میان از حاضران‌خواست به نمایش توان‌مندی‌های خود بپردازند.

براساس این گزارش، قدردانی از اعضای برگزیده کارگاه‌های«فن بیان و سخنوری»، ازسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، از جمله برنامه‌های این کارگاه آموزشی یک روزه در مرکز شماره ۳ کانون رشت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =