کد خبر: 286533
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
بازدید 414
افتتاح نمایشگاه توانمندی های بانوان

نمایشگاه توانمندی های بانوان کانونی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در اراک گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی نمایشگاه توانمندی های بانوان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر در اراک گشایش یافت.

جهانبخش قنبری،  ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و هفته زن گفت: این نمایشگاه همزمان با هفته زن در گالری  مجتمع اراک برای بازدید عموم علاقمندان دایر است وهدف از برپایی این نمایشگاه را تشویق همکاران و ترغیب و تشویق اعضای کانون به انجام کارهای هنری و دستی دانست و بیان کرد: کارهای هنری کانون همه کاربردی هستند و می توان از آنها در زندگی استفاده کردهم چنین پاسداشت مقام زن و  نمایش البسه سنتی و کهن ایرانی و اسلامی و  بحث عفاف و حجاب برپا شده است.

قنبری  آثار به نمایش در آمده را شامل تابلو های نقاشی، البسه به ویژه البسه سوزن دوزی شده، کارت های تبریک، کیف های چرمی و دستی، ظرف سفالی و پذیرایی، ظروف هفت سین و ... دانست.

وی گفت :در این نمایشگاه یک غرفه هم به آثار دستی و هنری مادر یکی از اعضای کانون اختصاص داده شده است که کارهای سوزن دوزی خود را در معرض نمایش و فروش گذاشته است.

در ادامه  به برنامه های کانون در این ایام اشاره کرد و بیان کرد: برگزاری مسابقات مختلف به همین مناسبت با حضور اعضا و پرسنل کانون، حضور در نمایشگاه توانمندی بانوان، پخش فیلم زیر سقف دودی با محوریت زن و تحکیم بنیان خانواده برای بانوان جوان اداره، شرکت در جشن فرهنگی پارک بانوان به مناسبت هفته زن، برپایی مسابقات نقاشی و کاردستی و قرائت زیارت عاشورا و تقدیر از بانوان و پرسنل اداره از دیگر برنامه های این اداره در ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله و گرامیداشت هفته زن دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =