کد خبر: 286538
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
اکران فیلم ضربه فنی در سینما کانون ساری

فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و برگزیده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره کودک و نوجوان است از شنبه صبح (11 اسفند ) در سینما کانون ساری به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، «ضربه فنی» محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید و توسط موسسه سیمای مهر پخش می‌شود.

بر این اساس، این اداره کل نیز با برنامه ریزی و هماهنگی با آموزش و پرورش استان و شهرستان ساری، مقدمات لازم را برای دیدن دانش آموزان از این فیلم را فراهم آورده است.

این فیلم درباره سه نوجوان است که هرکدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان اونی نیست که برنده میشه
در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.
همچنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.
«ضربه فنی» در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانست سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلمنامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را بدست آورد.
 این فیلم همه روز صبح‌ها ویژه دانش آموزان و عصرها ساعت 14 ویژه عموم در سینما کانون اکران می شود.

علاقه‎مندان جهت کسب اطلاع بیشتر  می توانند به نشانی اینستاگرام cinemakanoon.sari مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =