بازدید  دکترفریبا حیدری به نمایندگی از  استاندار هرمزگان از مرکز تخصصی علوم کانون بندرعباس

دکتر فریبا حیدری همسر استاندار هرمزگان به نمایندگی از استاندار، از مرکز تخصصی علوم کانون بندرعباس بازید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، روز یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ دکتر فریبا حیدری همسر فریدون همتی استاندار هرمزگان به نمایندگی از استاندار و اسما کریمی مدیر کل فنی و حرفه‌ای بندرعباس از مرکز تخصصی  علوم بندرعباس دیدن کردند.

ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون گفت: ارائه‌ی آموزش‌های هدفمند با رویکرد « تمرین زندگی » یکی از اهدافی است که کانون پرورش فکری دنبال می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: حضور کودکان ونوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری می‌تواند نقش موثری در ارتقا سطح دانش، آگاهی و خلاقیت و تکوین شخصیت آن‌ها داشته باشد.

سلیمانی فعالیت‌های کانون با استفاده از شیوه‌های جذاب و خلاق را جهت جذب، حفظ و نگهداری کودکان ونوجوانان در مراکز فرهنگی موثر دانست و گفت: کانون همواره با هدف بالا بردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارتباط موثر و مستمری با مدارس دارد و ضمن تبادل تجربه با مدیران مدارس از ظرفیت‌ها در راستای کشف و پرورش استعدادهای کودکان ونوجوانان استفاده می‌کند.

در این بازدید دکتر حیدری ضمن تقدیر از مدیر کل کانون و همکاران تلاش برای تجهیز مجموعه‌ای تخصصی را همت و پشتکار مدیر کل کانون پرورش فکری استان اعلام کرد و گفت: همکاری و تعامل سازنده مدیریت کانون و همکاران و همچنین حمایت مسوولین  استانی جهت ساخت و تجهیز چنین مجموعه‌ی کاملی جای بسی قدردانی دارد.

وی فعالیت‌های کانون را در مهارت آموزی، افزایش فعالیت‌های علمی و پژوهشی کودکان ونوجوانان موثر دانست و افزود: عملکرد کانون پرورش فکری در ایجاد فضایی متناسب با رشد وتربیت، خلاقیت و پرورش استعداد کودکان ونوجوانان بسیار ستودنی است.

حیدری از مجموعه کانون پرورش فکری خواست با توجه به ظرفیت‌های کامل علمی، هنری، فرهنگی تعامل بیشتری با دیگر سازمان‌های همسو  ایجاد کند تا دیگر مجموعه‌ها نیز از تجربیات موفق کانون استفاده کنند.

گفتنی است در این بازدید  اسما  کریمی مدیر کل  فنی وحرفه‌ای دکتر حیدری را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =