کد خبر: 286594
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
بازدید 345
دیدار اعضای انجمن نمایش با مدیرکل کانون پرورش فکری استان یزد

اعضای انجمن نمایش، با سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری، دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، به منزله‌ی هماهنگی و گفتگو پیرامون نمایش، به ویژه نمایش کودک و نوجوان، احمد ندافی، علی جاور، شهاب قانعی و زمان ارکمان از اعضای انجمن نمایش، با سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری، دیدار کردند

 سید حسین پیغمبری در این دیدار، که در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یزد، برگزار شد، ضمن تبریک به اعضای جدید انجمن نمایش، همکاری، مساعدت انجمن را در راستای نمایش کودک و نوجوان، خواستار شد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری استان، از برگزاری ورکشاپ‌ها و دوره‌های آموزشی نمایش با اهداف کانونی و نیز راه‌اندازی آرشیو لباس، آرشیوعروسک‌ها و کتاب‌خانه‌ی تخصصی نمایش کودک، خبر داد.

 وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌ی تئاتر کودک، شادپیمایی عروسک‌ها، دعوت از گروه‌های حرفه‌ای نمایش، که مورد تأیید مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون کشور است و اجراهایشان از نیمه دوم فروردین ۹۸ آغاز خواهد شد، از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

 پیغمبری در پایان، اظهارداشت: امید می‌رود که با همراهی و همدلی و نگاه ویژه به نمایش کودک و نوجوان، بتوانیم قدم مثبتی در این راه برداریم و برای جامعه و خانواده‌ها، مفید فایده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =