اجرای نمایش برگزیده کانون استان کرمانشاه در جشنواره نمایش عروسکی رضوی

نمایش «زایر آب و سنگ» که به دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی راه یافته است، روز 14 اسفندماه در مشهد مقدس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نمایش «زایر آب و سنگ» که به دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی راه یافته است، در شهر مشهد مقدس به روی صحنه خواهد رفت.

با آغاز به کار دوازدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در مشهد،  20 اثر راه یافته به مرحله پایانی این دوره، تا 16 اسفندماه در سالن اصلی تئاتر شهر، فرهنگ‌سرای غدیر، مجتمع فرهنگی هنری امام‌خمینی(ره)، سالن بهار در مجتمع امام‌رضا(ع)، سالن اشراق، مرکز شماره چهار کانون فکری و پرورشی کودک و نوجوان، فرهنگ‌سرای ترافیک و کانون فرهنگی- تربیتی رشد اجرا خواهند شد.

نمایش « زایر آب و سنگ» به نویسندگی و کارگردانی «یگانه عبدالمالکی»، کارشناس هنری کانون استان کرمانشاه که توانسته است به مرحله پایانی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در شهر مشهد مقدس راه پیدا کند، طبق تقویم اجرایی این جشنواره در روز 14 اسفندماه 1397 به اجرا خواهد پرداخت.

فراخوان شرکت در این جشنواره در بهمن ماه امسال منتشر شد و ١٧٤ اثر از ٢٢ شهر کشورمان طی روزهای ١٢ تا ١٤ بهمن ماه به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال شد.

هیات انتخاب دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی از بین آثار رسیده ٢٠ اثر را برای حضور در بخش مسابقه شامل بخش تئاتر کودک و نوجوان، تئاتر عروسکی و بخش جنبی جشنواره برگزید.

این جشنواره از سری برنامه‌های جشنواره فرهنگی – هنری امام رضا (ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =