سلسله ملاقات‌های تجاری جشنواره پویانمایی تهران کلید خورد

اولین جلسه از سلسله ملاقات‌های تجاری تولید کنندگان با سرمایه‌گذاران یازدهمین جشنواره دوسالانه پویانمایی تهران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که در دومین روز جشنواره پویانمایی تهران برگزار شد، شش شرکت مجارستانی در حوزه انیمیشن با شرکت‌ها و فعالان حوزه انیمیشن ایرانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این ملاقات تجاری که با عنوان Business to Business و تنها با هدف آشنایی شرکت‌های تجاری و فعالان حوزه انیمیشن دو کشور با هم صورت گرفت، در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و شرکت‌کنندگان هر کدام به طور جداگانه و در فضایی گرم و صمیمی با شرکت‌ها و فعالان حوزه انیمیشن ایران به گفت‌وگو پرداختند.

اگنس کوملوسی و تاماس گرگلی کوسرا از آکادمی هنر مجارستان، لازلو گابور نایکوس از شرکت یون آرت، ایستوان اوروز از آکادمی هنر مجارستان، جانکا بارکوزی از دپارتمان تولید فیلم دانشگاه متروپولیتن بوداپست، بنکویت بالینت از شرکت انیمیشن درنگو و سندور سورتوس ژابو از شرکت تولید فیلم بوداپست افرادی بودند که از کشور مجارستان در این جلسه حضور داشتند و به صورت جداگانه به بحث و تبادل نظر با شرکت‌های ایرانی همچون قاب آسمان، فانوس خیال، زاگرس فیلم، رضوان، رویان و... پرداختند.

بخش ملاقات‌های تجاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به منظور ایجاد فرصتی برای دیدار و مذاکره بین فیلم‌سازان حوزه انیمیشن با سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگان راه‌اندازی شده است.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران تا روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۷  ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =