کد خبر: 286685
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
بازدید 558
گرد همایی کارکنان کانون استان زنجان در اسفند ۹۷

گردهمایی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در پایان سال ۹۷ انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ محمد نقی صالحی در نشست پایان سال کارکنان کانون استان به موفقیت های بدست آمده اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش های خارق العاده، درخشان و کار تیمی اثربخش همکاران موجب شد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در سال ۹۷ موفقیت های ارزشمندی را در جشنواره ها، مهرواره ها و مسابقات استانی، ملی و بین المللی به دست آورد.

مدیرکل کانون استان گفت:  در شرایط کنونی با نسل پرسشگری مواجهیم که برای هر پاسخی، پرسش دیگر در سر دارد. نسلی که شوق دانستن در سر دارد، نسلی که پر از شور، شوق و امید است و ما امانتدار چنین نسلی ارزشمندی هستیم و برای چنین نسلی باید برنامه ریزی و کارکنیم.

وی در مورد  برنامه های سال ۹۸ کانون استان ابراز داشت: در سال آینده راهبردها و سیاست های کانون استان براساس سیاست های ابلاغی از تهران  و نیاز سنجی از همکاران، تدوین و اجرا خواهد شد. از جمله برنامه ها پیش بینی شده برای سال ۹۸، توسعه و ترویج مطالعه و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان استان، ایجاد امکان دسترسی همه کودکان و نوجوانان استان به محصولات و تولیدات و برنامه های کانون، تعامل و ارتباط مؤثر با دستگاه ها و مؤسسات مرتبط با کودکان و نوجوانان در استان، محتوا محوری و روز آمد سازی فعالیت های فرهنگی و هنری، صرفه جویی و کاهش هزینه های غیرضروری و برگزاری دوره های تخصصی و مهارتی ویژه همکاران برای توانمند سازی مربیان و کارشناسان و غیره خواهد بود.

همکاران کانون استان قبل از این نشست در کارگاههای تخصصی پیش بینی شده شرکت کردند و مسایل مختلف را مورد بررسی قرار دادند و در پایان از همکاران تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =