ایده‌ها و خلاقیت‌های نسل نو به رشد انیمیشن کمک کرده است

علیرضا تابش در بازدید از یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از لزوم حضور جوانان با ایده‌های نو در کنار مدیران فرهنگی صحبت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ضمن بازدید از جشنواره بین‌المللی پویانمایی، دیدگاه خود را درباره این رویداد سینمایی این‌گونه بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت جشنواره پویانمایی تهران درخشش فیلم‌سازان جوان این حوزه در جشنواره‌های جهانی است و این درخشش باعث شده فعالان انیمیشن در دنیا نگاه متفاوتی به جشنواره پویانمایی تهران داشته باشند.

وی افزود: در گفت‌وگو با مهمانان خارجی جشنواره این موضوع مشهود است که بابت تنوع آثار و موضوع‌هایی که هنرمندان ما در فیلم‌های انیمیشن به آن پرداخته‌اند، شگفت‌زده هستند.

این مدیر سینمایی ضمن تبریک به کانون بابت برگزاری این جشنواره اظهار کرد: ارتقای فنی و تکنیکی جشنواره پویانمایی تهران مشهود است و باید به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریک گفت که ۱۱ دوره از این جشنواره را به خوبی برگزار کرده و توانسته اعتبار خوبی در دنیا و در حوزه انیمیشن به دست بیاورد.

تابش ادامه داد: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی یکی از حامیان جدی جشنواره پویانمایی تهران است و قطعا می‌تواند به ادامه موفقیت‌های این جشنواره کمک کند.

این مدیر سینمایی بیان کرد: حضور نسل نو، ایده‌ها و خلاقیت‌هایشان به رشد و ارتقای جشنواره و سینمای انیمیشن ایران کمک زیادی کرده و هماهنگی فعالان این عرصه با پیشرفت‌های علم و فن‌آوری باعث شده تا فیلم‌سازان این حوزه همگام با سینمای انیمیشن دنیا حرکت کنند.

به گفته وی، فعالان انیمیشن کشورمان جسارت داشته و تجربه‌های جدیدی را در ساخت فیلم‌های انیمیشن تجربه کرده‌اند.

تابش اضافه کرد: جشنواره پویانمایی تهران و مدیران آن تاکنون توانسته‌اند به خوبی از خلاقیت‌ها و نوآوری فعالان این حوزه و مشاوران خود بهره ببرند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پایان اظهار کرد: بنیاد سینمایی فارابی در سینمای کودک و نوجوان شریک و همراه کانون است و از این شراکت در ارتقای سطح کیفی آثار این حوزه بهره خواهیم برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =