ماجرای قوطی‌هایی که شادی و خوشحالی را تبلیغ می کنند

سیدعقیل حسینیان نسب کارگردان و تهیه‌کننده انیمیشن «سانی نس» پیشنهاد داد که جشنواره پویانمایی تهران بخشی به آثار استاپ موشن اختصاص دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سیدعقیل حسینیان‌نسب کارگردان و تهیه‌کننده انیمیشن «سانی نس» که در بخش تیزرهای تبلیغاتی یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران حضور دارد درباره سوژه این انیمیشن گفت: تیزر تبلیغاتی «سانی نس» برای معرفی محصولی جدید که آبمیوه‌های قوطی است، ساخته شده و تصمیم ما این بود که علاوه بر معرفی محصول موردنظر، شادی و خوشحالی را نیز تبلیغ کنیم.

وی افزود: رسانه مدنظر برای انتشار این کار شبکه‌های مجازی بود و ما می‌خواستیم کار پتانسیل لازم برای اشتراک‌گذاری را داشته باشد به همین دلیل بررسی‌های زیادی انجام شد برای اینکه بتوانیم خوشحالی را متفاوت به نمایش بگذاریم. پس از بررسی‌های مختلف تصمیم بر آن شد که برای این کار موسیقی طراحی و ساخته شود که با صداهای قوطی و آبمیوه تولید شده باشد و برای جذابیت بیشتر تصویری و اکشن، بیشتر از تکنیک‌های انیمیشن دوبعدی و استاپ موشن در این کار استفاده شد.

کارگردان انیمیشن «سانی نس» در بخش دیگر صحبت‌هایش تاکید کرد: این سومین دوره است که در جشنواره شرکت می‌کنم اما تا به حال جایزه نبرده‌ایم البته امسال با کارهای بیشتر و با کیفیت‌تر تصمیم گرفتم خودم را جدی‌تر محک بزنم، هرچند که باز هم هر اتفاقی در اختتامیه بیفتد به مسیری که انتخاب کردم ادامه خواهم داد.

وی پیشنهاد کرد: همیشه دوست داشتم یک بخش از جشنواره به آثار استاپ موشن اختصاص پیدا کند.

این انیماتور درباره مشکلات انیمیشن در ایران گفت: بیش‌ترین مشکلی که در ایران برای تولید استاپ موشن داریم این است که متریال و امکانات خوبی در ایران موجود نیست و اگر هم باشد یا بخواهیم وارد کنیم، هزینه‌های زیادی برای تولیدکننده خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =