پخش زنده آیین پایانی جشنواره پویانمایی تهران

آیین پایانی یازدهمین دوسالانه پویانمایی تهران به طور زنده از شبکه‌ی خبر سیما، شبکه تلویزیونی امید و شبکه اینترنتی آپارات پخش می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران ساعت ۱۹ روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ با برگزاری آیین اهدای جوایز در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران به پایان می‌رسد.

اجرای این مراسم را علیرضا کریمی‌صارمی بر عهده دارد و پخش کلیپ‌هایی برای معرفی هیات داوران حاضر در یازدهمین دوسالانه پویانمایی تهران، خوانش بیانیه هیات داوران در بخش‌های مختلف و پخش تیزر این دوره از جشنواره و معرفی برگزیدگان  قسمت‌هایی از این مراسم هستند.

پخش نماهنگی برای نکوداشت یاد و خاطره زنده‌یاد وحید نصیریان بخش دیگری از این مراسم خواهد بود. وحید نصیریان نویسنده و کارگردان انیمیشن‌های کوتاه و سریال‌های انیمیشنی بوده است. نصیریان ساخت فیلم‌های کوتاه «سه قطره خون»، «بت ابدی»، «ضد نور»، «حفره»، «جای دیگر» و نویسندگی و کارگردانی انیمیشن بلند سینمایی «قلب سیمرغ» را برعهده داشته است.

نصیریان ۵ مرداد ۱۳۹۶ در سن ۴۶ سالگی به دلیل سکته قلبی درگذشت.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =